مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 18:302023-09-21اجتماعي

شاداب سازی بیش از 1200 کلاس درس در لرستان 


در آستانه سال تحصیلی جدید در قالب طرح شهید عجمیان محیط آموزشی 400 مدرسه با ظرفیت بیش از یک هزار و 200 کلاس درس شاداب سازی شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید در قالب طرح شهید عجمیان محیط آموزشی 400 مدرسه با ظرفیت بیش از یک هزار و 200 کلاس درس شاداب سازی شد.

رضا عزتی سی ام شهریورماه در جلسه شورای اداری لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید لرستان با شعار مهر مهدوی و مدرسه ایران قوی با حضور 350 هزار دانش آموز و 27 هزار معلم آغاز می شود.

وی اظهار کرد: امسال برای نخستین بار در تاریخ نظام آموزش و پرورش لرستان یک دانش آموز موفق به کسب رتبه تک رقمی در کنکور سراسری در گروه زبان خارجی شد و همچنین کسب رتبه نهم رشته علوم تجربی و چندین رتبه زیر 1000 از افتخارات دستگاه تعلیم و تربیت این استان است.

عزتی با اشاره به ارتقای شش رتبه ای لرستان در معدل نهایی بعنوان اصلی ترین شاخص در نظام آموزش و پرورش ادامه داد: با ظرفیت عظیم فرهنگیان استان می توان رتبه های بالاتری کسب کرد و در جمع استان های برتر قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی به نحوی انجام شده که در شروع سال تحصیلی هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد، توانمندسازی و دانش افزایی معلمان، مدیران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاداب سازی بیش از 1200 کلاس درس در لرستان 

شاداب سازی بیش از 1200 کلاس درس در لرستان